TVB 剧集情报社 - tvbfiles.com

 找回密码
 立即注册
搜索
楼主: ching2506

[完成拍攝] 『愛上我的衰神』 拍攝跟蹤

[复制链接]

66

主题

2994

帖子

7810

积分

超级版主

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15

积分
7810

热心会员突出贡献优秀版主论坛元老

 楼主| 发表于 2021-5-16 18:43:58 | 显示全部楼层
(星島即時娛樂)
天堂鳥各自發展 Lincoln拍劇除衫上陣激戰谷亞溦
2021-05-16 17:32

組合天堂鳥早前解散各自發展後,今日再次合體出席火鍋店活動,原來這工作是一年前接下,因疫情延至今日舉行,得以有機會再聚。葉灝基(Gordon)、許俊豪(Lincoln)、歐喬鋒(Tyrese)笑指,過往日日見面有篤眼篤鼻感覺,現一個月才見一次令感情更好,更不排除日後一起合作開Show。

Lincoln透露近日拍攝TVB劇集《愛上我的衰神》,將與谷亞溦有連場激戰包括床戲。他更準備好除衫出鏡,由於谷亞溦也是首次拍劇,所以二人會經常互相鼓勵。Gordon正努力操練身體,準備出戰TVB的街舞賽事,希望做出好成績。他坦言:「自己已出道一段日子,去參加這些比賽真的很大壓力,若表現欠佳便會被人指指點點。(怕被人批評嗎?)沒所謂,吃這行飯要成長,是要被人罵,因為不是每個人也喜歡你,我也想做姜濤,雖然年紀大大了一點。」在旁的Tyrese笑言:「他是老薑,夠辣,你看他跳舞便知道他有多辣!」

回复

使用道具 举报

66

主题

2994

帖子

7810

积分

超级版主

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15

积分
7810

热心会员突出贡献优秀版主论坛元老

 楼主| 发表于 2021-5-17 15:21:18 | 显示全部楼层
谷亞溦:




許俊豪:
回复

使用道具 举报

66

主题

2994

帖子

7810

积分

超级版主

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15

积分
7810

热心会员突出贡献优秀版主论坛元老

 楼主| 发表于 2021-5-17 22:56:10 | 显示全部楼层


回复

使用道具 举报

66

主题

2994

帖子

7810

积分

超级版主

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15

积分
7810

热心会员突出贡献优秀版主论坛元老

 楼主| 发表于 2021-5-17 22:57:01 | 显示全部楼层
本帖最后由 ching2506 于 2021-5-17 23:01 编辑





回复

使用道具 举报

49

主题

1475

帖子

4017

积分

版主

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

积分
4017

活跃会员推广达人优秀版主

发表于 2021-5-19 15:03:28 | 显示全部楼层
(on.cc)
有危就有機!謝雪心投資7位數開健康中心
05月19日(三) 14:41

藝人謝雪心到銅鑼灣出席健康中心開幕,她表示5年前開始做此生意,這是港島第1間舖頭,亦是旗艦店,問到投資幾多位數字?她說:「疫情有危就有機,呢間舖頭都有減租,共度時艱,比市價平,不過都有個底,都OK。(有冇7位數字?)一定有。(目標開幾多間分店?)盡能力做,其實疫情嗰陣北京、上海都已經開咗分店,不過未有機會親自上去。」

她又表示開始此生意是由做義工開始,接觸到很多需要幫助的朋友。問到做生意收入可會比做幕前好?她說:「唔係,幕前我好鍾意,依家都拍緊新劇《愛上我的衰神》,都有難度,同埋TVB嘅藝人朋友嚟我呢度可以免費治療,幫番自己同事。

另外,講到粵劇名伶尤聲普日前因病去世,她難忘當年與對方合作《六月雪》,對方反串飾演其奶奶:「佢成段小曲教我唱,我喺佢大髀度,都唔記得咗佢其實係男人,當正佢係奶奶。(知唔知佢身體有事?)幾個月前見過佢冇乜嘢,之前做啲大型演出我哋喺後台化妝,見佢都好精神,冇聽過佢有病患,所以好突然,都好唔捨得,佢係一個好有根底嘅老前輩,雖然年紀大但做戲都有心有力,知道消息個心都好唔舒服。」
回复

使用道具 举报

49

主题

1475

帖子

4017

积分

版主

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

积分
4017

活跃会员推广达人优秀版主

发表于 2021-5-20 09:09:42 | 显示全部楼层
(on.cc)
胡鴻鈞自認理智 陳嘉慧收埋情感靠演戲發洩
05月20日(四) 00:01

藝人胡鴻鈞(Hubert)、陳嘉慧、羅蘭於西環為新劇《愛上我的衰神》拍攝,劇情講述他上演一場親人離去的傷心戲份,飾演其嫲嫲的羅蘭離世,他為對方於房間執拾時,一時睹物思人,傷心落淚,而陳嘉慧看到他如此時亦不禁難過眼濕濕。

他指自己不是一個大情大性,情緒容易波動的人,比較理智,不過上一套劇《十月初五的月光》都有很多喊戲,《愛》劇亦一樣,完全情感大爆發。說到女友蔡思貝於日前一集《好聲好戲》中配音配到喊,他坦言有收看,讚全部參賽者表現都好好,說到思貝把聲似足郭藹明時,他即笑謂:「你問佢啦!做乜問我啫!(佢把聲你最清楚嘛!)咁佢真係好用心去觸摸嘅!(你敢挑戰嗎?)我自問唔係一個配音叻嘅人,我都係唱歌同做戲得喇!」而他見到羅蘭姐時,亦相當有禮,即叫嫲嫲,羅蘭姐亦相當親切的問他:「點呀!夠唔夠瞓呀?」二人十足「真嫲孫」一樣。

至於首次與羅蘭姐合作的陳嘉慧坦言雖然對方已87歲,但日前見她拍一場鬧Hubert的戲份時,「戲」場及「氣」場都相當有勁,自爆有主動請教前輩演戲心得。說到演喊戲,陳嘉慧指平時自己是一個不容易流淚的人,會將情感收埋,演戲正好讓她發洩一下,她謂:「我連發脾氣都好少,冇乜嘢會觸動我底線,除咗傷害到我屋企人。」她又透露前日拍了一場激動喊戲,這場戲更是她投入角色最深的一次,她坦言:「真係好崩潰,自己好投入,喊完感覺到全身麻痹同冇力,導演Cut咗機我都停唔到。(感覺點樣?)好好玩,感覺好好。」
回复

使用道具 举报

49

主题

1475

帖子

4017

积分

版主

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

积分
4017

活跃会员推广达人优秀版主

发表于 2021-5-22 18:49:28 | 显示全部楼层
(on.cc)
驚單獨食飯傳緋聞!谷婭溦扭吳業坤耳仔:大話精
05月22日(六) 18:05

(節錄)
歌手谷婭溦(Vivian)為新碟舉行首個粉絲見面會,獲星夢行政總裁何麗全、姨姨及姨丈到場支持。台上大唱新歌,又透露近期首度拍新劇《愛上我的衰神》,透露被對手天堂鳥(BOP)的Lincoln大摑一巴:「我叫佢唔好留力,點知佢真係摑到我瞓喺床上,1分鐘都起唔到身,塊面腫咗,好彩一Take搞掂,佢都係咁同我講Sorry。」
回复

使用道具 举报

49

主题

1475

帖子

4017

积分

版主

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

积分
4017

活跃会员推广达人优秀版主

发表于 2021-5-24 20:24:22 | 显示全部楼层
日期: 25/5/2021
活動: 『愛上我的衰神』拜神
嘉賓: 胡鴻鈞、陳嘉慧、馬貫東、麥美恩、
          羅蘭、鄭子誠、謝雪心、許俊豪、
          谷婭溦、程浩駿、吳珮如、姚宏遠、
          馮子亮、文竣瑋、林可悅、煒烈、
          鄔嘉駿、陳戩浩、李岡、周麗欣、
          趙樂賢、鄧伊婷、區明妙、方駿釗、
          楊雪兒、劉智玲、周曉紅、杜之克、
          羅學欣、關樹明、丁羡儀。
時間: 15:15
地點:
回复

使用道具 举报

49

主题

1475

帖子

4017

积分

版主

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

积分
4017

活跃会员推广达人优秀版主

发表于 2021-5-25 18:15:46 | 显示全部楼层
本帖最后由 ching2506 于 2021-5-26 16:06 编辑

(on.cc)
胡鴻鈞奪陳嘉慧第一次 大讚好表現!
05月25日(二) 17:02

無綫新短篇愛情喜劇《愛上我的衰神》今日(25日)進行拜神儀式,主演胡鴻鈞(Hubert)、陳嘉慧(Erica)、馬貫東、麥美恩等眾演員一同出席,而無綫高層杜之克亦有現身撐場。受訪時笑指Hubert奪去Erica「第一次」做女主角的機會,他表示好榮幸,希望對方能留下美好回憶。問到會否奪女方的螢幕初吻?他透露會有吻戲:「係好含蓄、唔深情嘅,仲係個意外嚟。(咁咪唔唯美?)意外先印象深刻,一世都會記得!」

再問到會否有床戲?Hubert踢爆最想同Erica有床戲的是監製:「每次見到我都係問Erica喺邊?又問我佢表現得好唔好,的確以佢第一次做女主角嚟講,我係喜出望外,因為佢唔怯場、準備又充足,做到角色嘅性格。」Erica聽到對方讚賞即刻大表感動:「首次咁重戲份係好緊張,成日都會捉住導演、監製問意見。(有傳你係被無綫力捧?)希望公司畀多啲機會我。」問到接受加床戲?她抵死反問對象是否Hubert,男方幫手解圍:「睇吓劇本係咪需要,要嘅話相信佢都唔介意,大家都係專業嘅演員,就等監製安排啦!」






回复

使用道具 举报

49

主题

1475

帖子

4017

积分

版主

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

积分
4017

活跃会员推广达人优秀版主

发表于 2021-5-25 20:30:49 | 显示全部楼层
本帖最后由 ching2506 于 2021-5-26 16:07 编辑

(on.cc)
馬貫東漂頭做頂級衰神 唔驚甩晒啲頭髮?
05月25日(二) 18:10

藝人馬貫東於無綫新短篇愛情喜劇《愛上我的衰神》中飾演頂級衰神,今日(25日)以一頭淺灰藍色新髮型兼玩味造型亮相,他笑言是為新劇犧牲,兩星期要漂頭一次,幸好短劇只有10集,漂2次就搞掂:「每次漂染都要花4個鐘,依家啲頭髮好脆弱,拉一拉就斷,梳頭仲會狂甩髮。(男人最忌脫髮,驚拍完甩晒啲頭髮?)髮型師話唔會影響髮根。」又語帶相關笑話:「男人條『根』好重要㗎嘛!希望唔會甩頭髮。」

他笑指女友好滿意他的新造型,自己都希望可以Keep一排,並笑說:「我啲頭髮生得好快,年紀再大啲就冇得囂㗎啦!」然後再介紹一身富玩味感的裝束是「溝女戰衣」:「今次個角色好大膽,溝盡劇中所有女仔,但我有少少密集恐懼症,照鏡睇到會想嘔。(睇到樣定衫先?)加埋一齊嘔得更激烈,哈哈!」








回复

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 立即注册

本版积分规则

Archiver|手机版|小黑屋|TVB 剧集情报社  

GMT+8, 2021-9-29 03:49 , Processed in 0.027430 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.2

© 2011-2020 .TVB 剧集情报社.

快速回复 返回顶部 返回列表